Sagan om Sanne Del 1

Eftersom Sanne har lagt upp sin lögnhistoria om mig och hur vi träffades tycker jag att alla som vill veta sanningen förtjänar att få den här. Det ska sägas att jag skrev denna bloggen i mars, men bara kul att läsa!



Jaha, allt började i julas.. jag, min bror och jacken var som vanligt ute och festade och behövde nånstans att sova efter en helkväll på Bar.a.bar.. jag sa till de andra att vi skulle beställa taxi, men så såg jag något som upprörde mig..

utanför Bar.a.bar stod en tjej i den kortaste kjolen ni kan föreställa er, och det var nästan minusgrad ute.. så jag var tvungen att följa henne hem och värma henne som den gentleman jag är.. hur som helst, redan efter ett par minuter började hon ställa krav på mig, hon blev nästan tårögd och drog en snyfthistoria om att hennes kompis var för fattig för att köpa en julgran, så jag var tvungen att sno en till henne, återigen för att jag är en gentleman.

Efter jag hade stulit en julgran och gjort Sanne och hennes kompis glada, kom vi till lägenheten. Sanne börjar taffsa på mig osv, och jag tänker bara "jag är nykter, hon är full, så länge det bara är tafs så är det lugnt".. men jag fich en chock när hon la sina händer på mig! Föreställ er isbitar, fast kallare, och så små gulliga händer, som bebishänder, fast mindre, då har ni en bra bild på Sannes händer och vad jag fick stå ut med. Ska också sägas att hon snarkar, men det är sjukt sött. Som en nyfödd bebis skulle snarkat.

Dagen efter hade vi bråttom därifrån, och jag trodde att det bara var en engångs händelse.. så fel man kan ha...

De nästa veckorna fick jag stå ut med diverse trakasserier. Snuskiga sms i mängder, mer tafs varje gång jag var ute, porriga visningsbilder på msn och en massa massa snuskprat i telefon. För inte att tala om att hon utnyttja mig sexuellt i sina drömmar och sedan berättade detaljerna för mig.

Sanne tyckte också att jag skulle höra om hennes framtidsplaner, det var nog för att jag var med i dem. Hon berättade att hon alltid hade letat efter en som mig som kunde vara pappa åt de 11-15 barn hon hade tänkt uppfostra på en bondgård i Skillinge, eller kanske i närheten av Skillinge. Detta kom såklart som en chock för mig, men jag ville inte såra henne. Jag är ju en gentleman och jag tyckte hon var sjukt underhållande.

Gång på gång genom vår vänskap har Sanne försökt få mig avundsjuk med historier om kex, kk, blonda handbollskillar osv. Men i slutändan har hennes känslor för mig varit rätt så tydliga hela tiden, så det har inte funkat.

Senaste nytt är att efter en natt med visioner av himmelriket för Sanne, flera timmar av passionerad tilfredsställelse, och inte bara 10 minuter som hon var van vid, så kunde Sanne inte klara det mer. Hon klarar inte av sina känslor för mig, saknaden och avståndet, så hon beställde en resa till Mallorca i 3 månader för att komma över mig.

Sanne, om du läser detta vill jag bara säga en sak. Du måste inte rymma ifrån mig, jag är kanske inte sugen på att få 15 barn, lyssna på techno dygnet runt, passa en massa grisar på en bondgård och bli tafsad på dygnet runt av fingrar som gör att man nästan önskar att man var naken på ett isflak i östra Antarktis.. Men du är en toppentjej annars, och vi kan säkert få det att funka. Personligen så tycker jag att du är rolig som få, och söt som ännu färre. Jag värmer gärna dina små fingrar när som helst. Jag är ju trots allt en gentleman.

Puss



Del II är klar, lägger upp om en vecka ungefär..

Älskar dig Sanne

Kommentarer
Postat av: Sören

Jeg var lige ved at tro på det hele, men når jeg läste "10 minutters tilfredsstillelse" vidste jeg det var en lögnhistorie.... 10 centimeter, lyder mere ägte...

2007-12-12 @ 22:28:31
Postat av: sanne

Helt otroligt vilka lögner du lägger upp , börjar bli orolig älskling , din lilla mytoman =p
haha men som sagt vilket skitsnack som sagt du har vild fantasiiiii =p

kyss

2007-12-12 @ 22:37:38
URL: http://misswiktur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0