Världens bästa spel, plats 8

PLATS 8

image21


FULL THROTTLE
Spelet till MAC, som förmodligen var ett av de första spelen jag blev riktigt besatt av tar platsen på min lista som jag egentligen hade gett till C&C Red Alert. Tyckte allt med detta spelet var så jävla klockrent. Huvudkaraktären Ben's stenhårda attityd och iskalla humor, spelets miljö, uppdragen osv. Spelet har fått kritik för att vara för kort, men jag har lagt ner otaliga timmar på det, så jag håller inte med. Genomtänkt från första början till sista striden, och snygga bilar, fräcka motorcyklar och tuffa karaktärer. Hur kan det vara annat än svinbra? När jag blir gammal och ska ha nostalgikväll med spel, blir Full Throttle det första jag trycker in i datorn. Får nästan en tår i ögat bara jag tänker på det...

image22

Kommentarer
Postat av: sanne

naaaw sööööööttttt ; )

2007-12-18 @ 20:21:35
URL: http://misswiktur.blogg.se
Postat av: Sören aka Täskeholdet

Hvis det ikke var for at du havde stabil punanny på ville du väre sådan en data-so.

2007-12-20 @ 03:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0