Weekend

image17


Händelserik helg, minst sagt..

Tog en snabb tripp genom Danmark, Tyskland, Österrike och Liechtenstein med Jeppe och pappa i Mercedesen för att "titta på bergen".. rätt trevligt kan väl tänkas, jo visst...

Kan väl säga så här, inte precis bra för varken kropp eller sinne att köra ca 1200 km, sova 2 timmar, sen köra 1200 km igen, med ont i halsen, diverse distraheringar, konstant äcklig röklukt runt sig som gör att man vill spy, en hals som är förkyld och gör ont, regn på vägarna som gör att man vilken sekund som helst kan få vattenplaning när man ligger där i 140 km/t mellan 2 stora lastbilar..

Ok, resan hade sina stunder, men fan heller att det nånsin ska göras om på det sättet, aldrig någonsin i hela detta jävla livet!

Hur som helst, skönt att vara hos min lilla älskling igen, och lilla Micha, mina små vilddjur! Men herregud vad trött jag är, imorgon ska det sovas tills det blir mörkt igen..

Stressig tid framöver, ett jobbigt skolarbete ska fixas, vet knappt vad jag ska göra än.. ska dessutom flytta ut alla saker ur lägenheten i Karlshamn till Kristianstad.. kommer ta en del tid, men kan vara skönt att få undan skiten..

Och så jul snart, pallar knappt med julen, men den har sina mysfaktorer, som när man ska packa upp alla sötis klappar, och när jag ska ge henne en massa klappar :D men bortsett från det klarar jag mig utan.. kan iofs vara tröttheten som snackar för annars tycker jag att jul är fint, chokladkalender, all maten, snön osv osv..

Lägg dags nu, lägger upp lite bilder från resan när jeppe har skickat..

Adieu

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) puss . är där för dig !! p.s håller med dig att julen är mysig och allt =p men sötis allt kommer fixa sig med skola osv !!kyss sova nu?

2007-12-12 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0