Bra dag :)

Har varit en otroligt skön dag än så länge, och klockan är bara halv sex! Jag har varit otroligt flitig, något jag kanske inte är känd för att vara precis..

Började imorse kl 9.20 med det vanliga, på med kläder, fixa till kalufsen och ner med en snabb kopp kaffe. Sen värma mig lite hos min lilla älskling i sängen som alltid är brännhet på morgonen, så skönt! Hur som helst, klockan blir snabbt 10 och jag är på skolan. Vi håller just nu på med manusarbete och dramaturgi med Kjell Grede som lärare. Mannen har 5 guldbaggar!

Jag tycker lektonerna med honom är jävligt intressanta, dock ibland lite tråkigt. Vi håller på att hitta på en egen historia, och jag kom på en bra dramaberättelse som han verkade gilla, fast han såklart inte sa det. Finns något roligt med folk som har haft framgång inom ett område, de kan aldrig erkänna att något annat är bra, istället ger de hellre dålig kritik.

Hur som helst, kommer hem till tonerna av min lilla älskling som sitter och sjunger Ashley Simpson på Singstar, hon blir helt ställd mitt i låten när jag kommer in, och jag förstörde antagligen ett av hennes rekord där =) Myste med henne, vilket alltid är en dröm, och sedan hoppade jag i duschen.

Efter duschen visade jag hur Cascada ska sjungas (8940 på medium) innan jag sen går mot köket med sötis mordblick i nacken. Ringde min gamla tränare i IFK Karlshamn och sa att jag inte kommer spela där mer framöver. Blir antagligen come-back i KIF, i så fall blir det nog sexans mest stabila backlinje, med hela tre spelare från Simonsen Klanen. Det ska såklart inte hindra mig från att springa upp på hörnorna och nicka in en massa strutar. På en bra dag vinner ingen en nickduell mot mig.

Har också ringt min hyresvärd eftersom det nu är officiellt, jag flyttar från Karlshamn senaste den 1 januari. Drömmen blir till liv! Kommer sakna Fridhem lite såklart.

Nu ska jag ner till City Gross och handla broccoli, så jävla gott...

Lägger upp min dramaberättelse här lite senare idag.

Adios


Kommentarer
Postat av: sanne

hehehe mord i blicken lätttt =p men slagit ditt rekord nu nått på 9000 ca lite mer =p bitch ; )
heheh och får fan inte överraska mig så när du kom hem sabbba mitt blivande rekord helt på ashley =p men allt är bra nu =p pusss

2007-11-27 @ 19:26:29
URL: http://misswiktur.blogg.se
Postat av: sanne

hehehe mord i blicken lätttt =p men slagit ditt rekord nu nått på 9000 ca lite mer =p bitch ; )
heheh och får fan inte överraska mig så när du kom hem sabbba mitt blivande rekord helt på ashley =p men allt är bra nu =p pusss

2007-11-27 @ 19:26:41
URL: http://misswiktur.blogg.se
Postat av: Sören

Så denne gang slipper du måske for at träkke bukserne ned og stille dig på alle fire for at få en god karakter? Jeg synes jeg kan huske at Patrik Falk altid havde et godt öje til dig...

2007-11-27 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0