Historien om razz strumpor

jaa det började en dag med hans vita strumpor sprang rundor i lgh man bara okej vad har han nu gett dem =p  aaah de tål inget , vodka i tvättningen inte alls det bästa men de är väl som razzzz tål inget men bara sött!!!

man ser båda som söta och kan värma en närsom helst så det är bra och ha dem till hands =p

Hhahaha ok om nån undrar var detta kommer ifrån så fick sötis tag i tangentbordet, och när hon gör det blir det oftast flummigt, speciellt när hon tittar sig omkring och väljer att skriva om det första hon ser, i detta fall mina fötter. Ja jag vet inte vad det är med henne och fötter, men det kommer ofta på tal iaf, kanske för att hennes är så speciella men otroligt gulliga, och i mini-format, som resten av hennes perfekta lilla kropp =) utom hennes temperament, det är fan otroligt, här sitter man och skriver en helt oskyldig blogg och lavetter flyger från höger till vänster, nervslag från ingenstans!

Bäst att publicera innan hon ser vad jag skrivit och tvingar mig att ändra..

Puss på dig sötis, och dina söta små fötter!

Kommentarer
Postat av: sanne

hmmmmmm , usch strumpor okej!! men fötter usch kan du ha för dig själv !!! och jag har snälllllt temprament så käften bitch annars får du en bitch slap =p
pussss

2007-11-17 @ 00:53:24
URL: http://misswiktur.blogg.se
Postat av: Sören

Mind lige Sanne om at du var min bitch först...

2007-11-20 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0