Sent och jag vill sova

Andra kvällen i rad nu där jag inte kommer att få sova innan kl 5. Och jag ska köra till skolan 8.45, alltså inte ens 3 timmars sömn. Kan inte vara bra för kroppen. Har suttit med skolarbete senaste 2 dagarna nu, och i princip inte gjort annat än att hålla på med det (förlåt älskling). Mitt eget fel, har haft 2 veckor på oss att göra detta, och jag gör det såklart sista dagen.

Ska bli skönt imorgon när allt är redovisat och det blir helg.

Helgen är planerad och klar, ska hem till Sanne i Skillinge och vara där och passa Rambo och mysa såklart med älsklingen. Ifall jag orkar imorgon kanske jag slänger upp en tipsrad här, men spenderar nog hellre min tid någon annanstans.

Jag har stora planer för min blogg framöver. Jag har tänkt köra i alla fall två listor med "tidernas bästa". Det kommer en lista med de 10 bästa spelen enligt mig, de 10 bästa albums och 5 favoritplatserna. Sen kommer jag skriva ner hur det går i min och Sannes jakt efter en lägenhet i Kristianstad. I december ska alla mina saker flyttas ut ifrån min Karlshamn lägenhet, och jag flyttar mig själv till Sannes nuvarande lägenhet. Kommer bli så jävla skönt, kommer vara som en dröm, och bäst av allt, vi kommer att ha alla våra saker samlade på ett ställe!

Jag hade också tänkt att följa detaljerat hur jag gör 500 kr på antingen Svenskaspel eller Expekt till en förmögenhet, men eftersom familjekassan just nu är lika fattig som Zlatans ordförråd så kommer det inte i den närmsta framtiden.

Ifall någon av mina 5 trofasta läsare (på en bra dag)  har något tips på vad jag ska skriva om är det bara att slänga in en kommentar, då dyker det kanske upp något. Men förvänta inga poetiska, verbala underverk eftersom jag nuförtiden inte gärna spenderar min dyrbara tid framför datorn. Kan rekommendera min brors blogg för sånt :

www.kommerduhitofta.se

Nej, nu är skiten färdigrenderad så äntligen kan jag lägga mig nära mitt lilla levande element och sova i kanske 3 timmar.

image16

Kommentarer
Postat av: sanne

naaaww söt blogg älskling ; ) längtar tills alla saker är i vår lgh kommer kännas hur bra som helst =) btw fiiin bild =p dooooh =p puss

2007-11-23 @ 19:10:49
URL: http://misswiktur.blogg.se
Postat av: Sören

Batty! Kan du ikke lägge en liste op på dine 5 yndlingsbrödre?

2007-11-25 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0