Bloggen är ett faktum!

Nu föll jag fanimej också i träsket...

Jag har fått för mig att folk faktisk intresserar sig för mina åsikter, så därför har jag, precis som ca 90% av resten av Sveriges uttråkade befolkning gjort en egen blogg. Egentligen skiter jag i om folk bryr sig eller inte om vad jag skriver här, jag tänker vädra mina åsikter i alla fall, sen får var och en säga vad de vill och varje kommentar kommer såklart att få ett värdigt svar tillbaka.

Jag kommer diskutera sånt som vanligt folk inte vågar säga, sånt som andra bloggar har glömt bort, sånt som den vanliga medelmåttan inte har upptäckt, och sånt som vi alla misstolkar. Och så kommer jag såklart ha mycket skitsnack med, det ingår i paketet.

Detta blir svart på vitt och inte så mycket bullshit, så luta dig tillbaka och njut!



Jag och mamma dricker kaffe

...luftar mina åsikter...

Kommentarer
Postat av: Batizzle

I knew it! The batty is blogging!

2007-10-18 @ 02:34:36
Postat av: Anonym

honey skärp dig nu o kom hit ; ) kyssar

2007-10-19 @ 21:48:11
Postat av: Nicole

Auw, mysig bild :)

2007-10-19 @ 22:48:06
URL: http://smile4me.blogg.se
Postat av: sanne

sötis !

2007-10-21 @ 19:41:17
URL: http://misswiktur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0