It's on!

I natt började NBA säsongen. Folk som känner mig vet att mitt hjärta alltid har slagit för basketen, och för att illustrera det tatuerade jag in mitt favoritlags logga på bröstkorgen för ca 6 månader sen. Och det säger inte lite, för att jag ska tatuera in något, måste jag verkligen älska det.

Jag tänker inte skriva en lång blogg om det eftersom jag vet att basket inte intresserar en enda jävel i hela långa tråkiga Sverige. Det enda jag ska göra är att tippa mästarna, och så dela ut lite propaganda för mitt lag, Chicago Bulls.

San Antonio är regerande mästare och tyngsta kandidaten till titeln igen, jag ska nämna två outsiders: Boston Celtics och Utah Jazz. Kommer inget av dessa lagen till final då ska jag cykla från Ystad till Kristianstad, det lovar jag.

I natt tar mina älsklingar från Bulls första steget mot NBA-titlen, vi spelar mot New Jersey Nets kl 01.30 svensk tid.

image8


Andra tankar: Tyson Chandler vinner rebound ligan, Kobe Bryant poängligan (Tracy McGrady tvåa) och Steve Nash vinner assistligan.

Kommentarer
Postat av: Sören

Batty! Det står mellem San Antonio, Phoenix og Dallas. Går intet af disse hold til finale skal jeg spise to kebabs samme dag.

2007-11-01 @ 11:11:30
Postat av: Anonym

SöttT=p honey men basket don´t think so;)

2007-11-01 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0