Världens bästa spel plats 2

PLATS 2

image46


HALF LIFE
Ska sägas att det handlar bara om Half-life 1, inte 2 eftersom jag aldrig har spelat det. Riktigt bra, genomtänkt, underhållande och tidsdödande spel. Fanns inget skönare än att skjuta sönder en hel hög med marinsoldater, ninjas och vandrande krabbhuvuden i labbrockar. Det enda som sabbade lite av nöjet var alla jävla utomjordingar som man var tvungen att ta sig igenom lite då och då, men det finns inget spel som inte har något dåligt (bortsett från nummer 1 på listan!). Jag måste slå fast en sak, när jag skriver om Half Life ska ingen tänka "ah, men om han gillar half life, älskar han förmodligen counterstrike och det kommer vara nummer ett på listan"... Jag hatar allt som har med Counter Strike att göra, och vill inte att något så töntigt och nördigt som "CS" ska jämföras eller nämnas i samma mening som ett bra äventyrligt spel som Half Life... Varje gång någon använder en nördig fras eller ett nördigt uttryck vill jag ta närmsta hårda objekt och slå ut personens tänder för att de hjälper till att förstöra det svenska språket.. Finns fan inte en enda jävla person mellan 10-20 år idag som kan stava eller snacka normalt... DÖ FANSKAP, DÖ! Ska ta en kopp kaffe nu, och göra lite av mitt underbara skolarbete sen. Make love, not war. Puss och butterflies till alla. Hundvalpar är sötast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0