Världens bästa...

...flickvän!







Ahh, måste bara skryta lite. Jag vet att detta är vanligt att killar säger såhär, men i mitt fall stämmer det faktisk. Hade ni kunnat gå i mina skor en dag, hade ni förstått vad jag menar och hållt med. Inte bara är Sanne så vacker så man glömmer bort att blinka, andas, prata och tänka, men hon är söt, smart och rolig med (rolig kan diskuteras, ibland förstår inte ens jag din humor). Carl Gustav må ha tronen, men det är jag som är kungen. Varför känns det annars som jag äger hela världen? Britney må ha alla förstasidor, men det är jag som är i fokus. Varför känns det annars som att alla blickar riktas mot en när man är ute med Sanne? Jag inser att folk som läser min blogg nu kanske börjar smida planer på hur de ska få mig ur bilden för att få en chans på himmelriket utan alla böner och gudstjänster, men det spelar ingen roll hur många avundsjuka blickar jag får, de studsar bara av mig som småglin på trampoliner. Bonnie & Clyde, Buffy & Angel, Brad & Angelina, Volvo & Saab, Razz & Sanne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0