Djuraktivister = Bottenskrap

Jag måste bara tacka er djuraktivister, kämpare för djurens rätt och veganer därute, för ni ger mig ett riktigt gott skratt.

Jag har alltid vetat att det finns individer därute med extremt låg intelligens och total brist på rent logiskt tänkande, och nu har jag förstått att de flesta av dessa är samlade under samma benämning; nämligen djuraktivister.

Aldrig nånsin har jag hört eller sett bevis på sådan dumhet som dessa visar. Var finns logiken i att ge sig på pälshandlare, att förstöra en människas liv, för att rädda något enstaka djur? Om dessa idioter verkligen hade varit seriösa med det de hade gjort, då hade de gett sig på de stora företagen, och inte de små egenföretagare som inte gör någon större skillnad. Detta visar bara att dessa hjärndöda individer är små fega mesar, och dessutom inte vill annat än att förstöra. I grund och botten ett gäng kriminella avskum.

Låt mig slå fast ett par saker som ni lägre stående varelser nog har missat med livet:

- Ingen människa kan få i sig allt den behöver utan mat som härstammar från djur. Kött innehåller vitaminer och näring som vi enbart kan få i oss genom kött. Det positiva här är att det blir mer kött över till oss andra, och att ni dessutom lever ett mycket kortare liv än oss normala människor.

- Vi är högst i näringskedjan, och har alltid varit det. Människan har alltid levt på kött och kommer alltid att göra det.

- Även djur äter andra djur, ska ni inte ge er på dem med? Senast häromdagen åt mina två katter en halv kyckling, en hel bit lax och en bit av min blodiga fläskkarré. Ska ni inte hota dem?

Som sagt, ingen som helst logik eller intelligens.

Sen är alla djuraktivister och veganer så otroligt kåta i uppmärksamhet. Precis som en del bögar så ska ni trycka era åsikter upp i ansiktet på oss normala människor, och ni fattar inte hur jävla dumma ni ser ut. Ni måste bara visa hur jävla växtätande ni är, som ett gäng kossor, era bleka äckliga vitaminbristande plågor.

Nu ska jag avsluta denna natten med en riktigt god macka, på den ska jag ha antingen rökt filé eller kalkonbröst. Mina katter får såklart en bit med.

Kommentarer
Postat av: Sören

Jeg giver heller ikke meget for dyreretsaktivister, veganer, bösser eller andre der tror de er så meget bedre end os og vil have at alle skal blive som dem. Den kommentar skal fejres med lidt nögendans i mine lädersko mens jeg spiser kebab og lytter til Nashville Pussys "Keep on Fuckin". En rigtig machosang.

2008-12-19 @ 17:34:12
URL: http://pussypalace.blogg.se/
Postat av: Sören

Forresten, batty. En dyreretsbekämper er en der bekämper dyrenes ret. Altså sådan en som dig. Så det må du hellere lige ändre der i starten af indlägget, haha...

2008-12-19 @ 17:35:25
URL: http://pussypalace.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Jag håller med dig fulkomligt! dom har gett sig på kött essen i kristianstad nu med =/ Om det är så viktigt så kan dom ju ta djurens plats på slakteriet?

2008-12-22 @ 16:14:16
Postat av: Nicole

Dom äter upp djurens mat. Vi borde ge oss på dem också!

2009-01-29 @ 23:04:03
URL: http://Smile4meblogg.se
Postat av: Gustav

Haha, kunde inte kommit på mer att tillägga där inte:)

2009-03-04 @ 19:33:38
Postat av: JK

finns ju som sakt inte en chans at de lyckas slå omkull de stora företagen så de kan ju lika gärna ge upp hela grejen. KÖTT E GÖTT!

2009-05-18 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0