Förlovad

För snart en månad sen hände något som de som känner mig, nog inte trodde skulle hända förrän om många år. Jag och min lilla älskling förlovade oss.

Vi låg sent på natten och pratade. Jag hade tänkt på det i över en vecka så jag var tvungen att fråga vad hon tyckte om det. Kändes jätteskönt när jag fick veta att hon kände likadant som jag, så vi bestämde oss tillsammans för att förlova oss den 23 december. Den bästa julklappen man kan tänka sig.

Nu har det gått en månad snart, och jag ångrar ingenting, allt känns bara helt rätt.

Har dock haft lite besvär med ringarna. Först var Sannes ring för stor, sen var Sannes ring för liten, och nu senast fick vi lämna in min ring igen eftersom den var för stor.. så jag kommer inte få min ring förrän på fredag.

Jättekul att se folks reaktioner när man berättar för dem, eller att höra vad de säger. Finns säkert nån som tycker att vi förhastar oss men det skiter jag i, jag vet bäst vad jag själv känner. Folk kan acceptera det eller hålla sig borta.



Älskar dig Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0