Världens bästa spel, plats 6

SINGSTAR

image35


Ahh, just det. Den mest omtalade listan fortsätter, listan som slår fjollan Alex Schulmans "Veckans inne" presenterar nu plats nr 6. Singstar. Chansen för alla vanliga människor att vara Whitney Houston för en kväll (råkar vara min dröm). Träffade först på detta spelet för ca 1 ½ år sen hos min polare Johan, och kan säga att innan det var Johan och jag inget vidare kompisar, nu är vi som hand i handske (på ett väldigt hetero sätt) och jag vill tro att det beror på min sångröst! Sen dess har jag även charmat min lilla älskling Sanne så mycket så att hon i vissa fall nästan beordrar mig att sjunga för henne. Något jag såklart gör när som helst. Finns otroligt urval av låtar, allt från "Boten Anna" till "Sing" med Travis eller "Bring Me To Life" med Evanescence, till och med "Push It" med Salt'N Pepa om man vill göra en massa roliga ljud! Jag och Sanne har en lista med en massa namn på personer som ska få en inbjudan till Singstar-mästerskapen 2008, folk som under fyllan har skrytit med hur de briljerar på det. Upp till bevis!

P.s. Bilden under är lite dålig, men budskapet är tydligt. Singstar ska sjungas med inlevelse!

image34

Kommentarer
Postat av: sanne

heheh whitney liiiite gay honey =p men tycker om dig!! du är långt ifrån hennes starka röst!! men sjunger helt underbart endå hehe =p men som vi båda vet är jag bättre =p är biiilden från midsommar lr?!= )men mysig dröm ses snart ; ) puss

2008-01-28 @ 23:29:03
Postat av: Rasmus

hahah jag är en manlig version av Whitney, och det vet vi båda.. man kan slipa golv med rysningarna du får när jag smeker dina trumhinnor med "det var en gång en liten fågel"!! hahah japp midsommar it is! love ya!! pussar

2008-01-28 @ 23:46:57
Postat av: Sören

Johan, hetero? hahaha, nej batty nu er du gået galt i byen. I övrigt er jeg den ukrönte Singstar-mester - jeg har aldrig prövet det men I'll be damned hvis jeg ikke dominerer!

2008-01-29 @ 17:02:54
Postat av: Jonna

Jag hoppas jag är inbjuden så jag kan visa er att ingen, INGEN kommer upp i samma klass som Noblin :)

2008-01-29 @ 22:15:28
URL: http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Christian

Angående pokern så tror jag inte jag ska erbjuda någon coaching. Det är inte värt min tid att göra det gratis och bara ett rövhål skulle ta betalt av bekanta, hehe.

Däremot har jag cirkus 25 pokerböcker som lånas ut titt som tätt. Säg bara vad du riktar in dig på så ska du nog kunna få ett "paket".

Jag försöker ge Sören tips när han spelar SNGs förresten, men han lyssnar inte och tycker nog mest att jag är en dryg jävel.

2008-02-04 @ 16:16:34
URL: http://kommerduhitofta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0