Dödens blogg...

Observanta själar har nog lagt märke till att mina inlägg är lika fräscha som ett par militärkängor i Irak. Om ni undrar vad det beror på så kommer förklaringen här:

Vi bloggare är lite som björnar, hälften av året är vi på hugget och regerar på vårt område, och den andra hälften av året ligger vi i ide. Just nu ligger jag i ide.

Jag ska däremot säga att detta inte utesluter att det då och då ploppar upp något poetiskt från min hjärna som jag bara måste dela med mig, så det finns alltså en liten risk att inlägg dyker upp ändå. Fast nu under juli och augusti månad är det inte att räkna med eftersom jag jobbar i princip varje dag, och när jag inte jobbar ska jag fixa med den nya lägenheten som jag och Sanne har fått. Och den lilla tid som blir över spenderar jag hellre med min livskamrat, än att sitta här och knappa.

So there you have it!

Hade dock en idé, eller rättare sagt, har haft den flera gånger om att jag ska vara riktigt petig och slå fast ett par saker, knäcka ett par myter som folk blint går och tror på... men bara framtiden kan visa om det är verklighet...

Tillbaka till iden nu!

- Yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0