Världens undergång - Närmre än nånsin

I den ena änden av Stockholm jobbar forskare hårt för att hindra spridningen av AIDS och hitta ett botemedel, i den andra ändan (just det) av stan sprids det just nu HIV och AIDS till höger och vänster. Just det, årets pridefestival är på gång. Alla bögar och lesbiska kan träda ur sina garerober och skryta om hur jävla modiga och speciella de är som vågar träda fram. Vore jag självmordsbombare och skulle välja semestermål för denna sommaren hade jag inte valt Turkiet eller Kina, utan Stockholm. Dels är det billigare och så gör jag världen en tjänst.

Kanal 5 har denna veckan ägnat alla program åt bög- och lesbisktinfluerad TV. Om några år blir det väl pedofilers tur, tätt efterföljt av nekrofiler och avslutningsvis en veckas tribut till alla som dyrkar djursex därute. Kanal 5, annorlunda TV. Även det ett tänkbart mål om jag vore självmordsbombare.

Länge leve västvärlden och det öppna samhället... Bara en tidsfråga innan vi har öppna pedofiler som programvärdar och likälskare som väderleksrapporter. Vill man verkligen uppfostra ett barn i ett sånt samhälle?

- Razz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0