Tragiska dagar

Jag har inte uppdaterat min blogg på ett par veckor. Det finns flera olika anledningar till att det har varit så, jag har börjat jobba, jag har inte haft tid eller ork och vill inte bara slänga ur mig vad som helst (som att det har hindrat mig tidigare), men mest av allt beror det på att Sannes och min lilla katt har varit sjuk.

Vi märkte det för ett par veckor sen när hon hostade titt som tätt och försökte kräkas men inte fick upp något. Vi trodde att det berodde på mask i magen eller att hon var deprimerad för att hon hade blivit riven i ögat. Men när det inte gick över fast hon hade fått medicin och ögat läkt förstod vi att det var mer seriöst än så.

Med dagarna blev Micha bara sämre och sämre, och inte ens veterinären visste vad som var fel. Micha fick vätska och antibiotika och vi hoppades bara på att hon skulle klara det.

Men igår orkade Micha inte kämpa mer, och hon dog hos Sanne och mig. Just nu känns allt bara tomt, saknar den lilla stackaren...

Kommentarer
Postat av: Christian

Beklagar :(



Sånt känns alltid för jävligt. Blir extra jobbigt när man inte vet vad det är för fel heller.

2008-06-19 @ 19:10:33
URL: http://christiankjellstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0