Världens bästa spel, plats 1

PLATS 1

image53


CHAMPIONSHIP MANAGER 00/01
Listan har äntligen kommit till sitt slut! "Fan på tiden" tänker många, "Vem bryr sig" tänker en del och "Vad ska jag äta till frukost" tänker de flesta nog nu. Men det finns säkert någon som har offrat många naglar och suttit uppe ett par nätter för att vänta på den fantastiska upplösningen. Listans etta är ingen skräll, spelet har officiellt blivit utnämnt till det mest beroendeframkallande spelet som nånsin gjorts, och jag som har spelat det längre än många har levt kan bara hålla med. Vill inte avslöja hur mycket jag har spelat det, men kan säga att om jag hade använt tiden på att studera till läkare istället hade jag just nu suttit i en konferenslokal på ett fint hotell i västra Italien och diskuterat med andra plastikkirurger hur vi bäst skulle fixa Zlatans deformerade näsa. Har man ingenting att göra i ett par veckor är det bara att sätta sig med detta spelet och ta ett lag i den engelska fjärdedivisionen, köpa en massa avdankade stjärnor plus lite okända talanger, fixa en bred träningsstab och sedan luta sig tillbaka undertiden som laget jobbar sig upp mot Premier League. Har så otroligt många bedrifter jag kan skryta om, så alla som är intresserade kan höra av sig så berättar jag om mina 15 ligatitlar i följd, spelaren jag sålde för 600 miljoner eller när jag vann div 3, 2, 1 i en följd med Cardiff. Det finns ingen fotbollsintresserad människa i världen som inte älskar Manager, och enligt mig så är denna versionen den absolut bästa.

image54

Kommentarer
Postat av: Nicole och Andre

Haha! Det gor ni helt ratt i! Lovar att ni inte kommer att angra det. Vi gjorde det idag och det var det basta vi gjort i vara liv :D Far ni chansen sa GOR DET! Hoppas att ni har det jattebra :) Manga kramar fran oss!
Ps. Kommer lagga in bilder pa pixbox idag och aven video pa nar vi hoppar pa youtube! Lank kommer pa bloggen :D

2008-05-16 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0