Saturday, sweet Saturday

Händelserik dag idag.

Vi har haft besök av mamma, Jeppe och Jörgen i nya lägenheten, och jag bjöd sällskapet på en omgång bowling. Sötis ville inte vara med pga ett skadat finger, och synd det, för jag hade behövt någon som jag kunde slå. Till en början såg det bra ut, på tredje rutan fick jag dagens första strike, men efter två halvtaskiga serier (109, 103) avslutade jag med två urusla serier (ca 70-75 i snitt) och slutade trea. Ett knäck för stoltheten. Jag fick lite revansch på Jeppe efteråt under ett uppgör i lufthockey som jag vann säkert med 8-4. Den som vinner sist är bäst, den blir ihågkommen. Nästa gång blir det äventyrsminigolf. Banan såg riktigt fräck ut med vattenhinder och konstgräs.

Senare lagade jag och Sanne mat, blev otroligt gott som vanligt när vi briljerar i köket. Och som en perfekt avslutning blev det vit chokladmousse med jordgubbar och kaffe. Sweet!

När familjen packat och åkt hem visade jag Sanne var skåpet ska stå i både Guitar Hero och Singstar, och speciellt i Singstar var jag kung. Och trots att Sanne kanske hade högst päng så vann jag på bäst inlevelse. Vid en tidpunkt var Sötis tvungen att vända på sig för att se så det verkligen var jag och inte hela Aqua som satt bakom henne. Mariah Carey och hennes 7 olika tonlägen kan slänga sig i väggen tänkte hon säkert när jag lät både som Aqua, Daniel Powter och Britney Spears, ibland samtidigt.

Jag betalade dock det ultimata priset. Hes som en kedjerökare är man nu.

Imorgon ska vi nog investera i Rock Ballads till Sing Star, vi har helt inne på att köpa Rock Band, men inte säker på att det har kommit ut än. I så fall är alla intresserade bjudna till en helkväll med SingStar och Rock Band.





Nappy Time!


Kommentarer
Postat av: Sören

Hvad var dårligst? Din bowling eller din tipning? Bown down and recieve!

2008-09-22 @ 20:24:50
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0