Update - Back to school

Skolan har börjat igen och nu är man inne på sista året. Kunde lika gärna varit första eftersom man inte har lärt sig mycket under dessa två åren och jag vet lika mycket vad jag vill i framtiden nu, som då. Första tiden nu ska jag bli lite bättre på flash, sen utveckla mina skrivkunskaper och berättandet, och sist ska jag fokusera på grafisk design. Sjukt intressant. Skulle gjort som Sanne sa och antigen blivit snickare, smed eller något liknande som inte kräver så mycket hjärnaktivitet.

Lägenheten är helt klar ny bortsett från att vi behöver en stor fin bokhylla. Fan vad fin den är, känns som ett riktigt hem...

Ett år sen Micha föddes idag, hon blev inte ens ett år gammal. Vi är i alla fall glada för den tid vi hade henne. Världens roligaste katt. Saknar henne såklart.

världens bästa katt


Nu ska jag väcka min lilla älskling som ligger och dreglar i sängen, sen blir det lite frukost!

Later world

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitch, förväxla inte mig med dig honey bunny !

2008-09-07 @ 15:31:53
Postat av: Sören

Med tanke på din hjerneaktivitet så synes jeg det er mägtigt imponerende at du kan stave til et ord som "hjärnaktivitet". Haha. Og hvad angår Sannes kommentar, så er du altså også min bitch. Glem det ikke!

2008-09-09 @ 01:47:01
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0