Favoriten

Jag och Sanne har haft lite blogg-påsklov nu, men förhoppningsvis så drar min lilla blogg igång med ett par inlägg de närmsta dagarna. Först ska jag börja med ett inlägg om en favorit, vi snackar än en gång mat, som det mesta annat i denna blogg handlar om!



Sannes köttfärspaj

Ja, det finns knappast ord för hur god denna pajen är. Jag har aldrig varit en stor fan av pajer, och innan Sanne gjorde denna köttfärspajen till mig hade jag nog aldrig smakat just denna sorten - nu kan jag inte få nog!

Sanne har överraskat mig ett par gånger med denna, och hon vet hur glad jag blir varje gång jag får reda på att hon lagat den. Senast, efter en lång dag på jobbet kunde jag lukta den redan i bilen när hon hämtade mig, så mitt luktsinne lurar man inte! Sedan stod menyn för min del på köttfärspaj i två dagar, helt underbart gott.

Jag hade gärna velat bjuda alla mina läsare (ca 2 st) på denna otroliga matsensationen, men jag hade fömodligen ätit upp allt innan nån annan ens hade kommit i närheten av ett smakprov. Så vill ni ha den får ni på något sätt muta Sanne utan att jag får reda på det....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott det ser ut!

2009-04-14 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0