Yes, we're back!

Egentligen orkar jag inte ha blogg! Och mitt påhitt här kommer högst att vara i ca en månad.

Men eftersom jag ändå inte har något att göra en onsdagkväll, kan jag lika gärna dela med mig av mitt livs händelser.

Först och främst har det hänt mycket senaste året, men hälften av sakerna är för allmänheten ointressanta, och den andra hälften delar jag inte gärna med mig. Tyvärr måste man idag dela med sig av alla sina åsikter, och alla händelser för att ha en "intressant" blogg. Men det skiter jag i. Min blogg är per automatik mer intressant än de flesta ytliga idioter därute som berättar om sina fjolliga kläder, sina helgragg eller sin nyaste mobiltelefon. Vem bryr sig säger jag bara...

Det enda jag känner för att dela med mig just nu är att jag har börjat lira fotboll igen, och det känns jävligt bra!

Ovesholm är laget, för tillfället i femman, som får njuta av mina tjänster. Jag måste erkänna att jag var lite orolig i början om jag skulle klara av tempot. Jag är trots allt snart 25 och har inte tränat och spelat regelbunden fotboll på två-tre år, men än så länge överraskar jag mig själv! Två mål har det också blivit på ca sju matcher. Ännu mer imponerande är att i dessa sju matcher har jag bara startat två. Snygga mål dessutom.

För första gången på väldigt länge är fotbollen riktigt kul igen.

Nu ska jag se första "Boondock Saints", den andra såg jag häromdagen och det var det sämsta skit jag sett på flera år. Tråkigt att se när folk har blivit fyllefeta och slitna av cigg och droger. Ungefär som en kväll i Ystad och se folket där. HA! Idioter.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: LISH!

Der er sku en der er fodboldsstjärne!

2010-04-26 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0