Världens bästa spel

Jag drar igång en liten lista här som berör alla, för innerst inne, hur mycket vi än förnekar det, så har vi alla varit nördar en gång i tiden.

Jag ska ranka de 10 bästa spelen enligt mig, det är i alla fall de 10 spel som har tagit mest av min tid.

Först de spelen som inte kom med på listan:

Fifa WorldCup 98, Fifa 99-01, GTA 1, GTA San Andreas, GTA Vice City, Toca Touring Cars, Colin McRae Rally 1 & 2.0, Worms, Tony Hawk 1, 2, 4, Mario Kart, , NFS Underground, This is Football, Battlefield, Medal of Honor, Destruction Derby 2, F18 Hornet, Sim City, Age Of Empires


PLATS NR 10

image18

NEED FOR SPEED II

Hade lätt kunnat ligga högre upp på listan, men har inte spelat på minst 10 år, så minns knappt det. Minns bara att det var svinkul, speciellt med fuskkoderna, och jag alltid vann när jag och Oscar hade tävling. Ser jag det i någon affär ska jag lätt köpa det och ge mina framtida barn en minst lika skön uppväxt. Ska också nämnas att Need for Speed Hot Pursuit har stulit en jävla massa timmar ur mitt liv. Ahhhh, minnen....


Kommentarer
Postat av: Sören

Spil som jeg regner med på listen: Wolfenstein, Super Mario 3, CM sföli og så det der ishockeyspil vi brugte timer på...

2007-12-16 @ 23:14:04
Postat av: Razz

Batty, jeg må erkende at der var et par spil jeg glemte... Wolfenstein, Duke Nukem, Full Throttle var en del af dem.. men resten ska nok komme! :D

2007-12-17 @ 12:36:31
URL: http://profetens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0