Not Lost, Found

Sitter med älskling mitt i natten och tittar på Lost. Fick hela första säsongen på DVD. Det hade du inte behövt älskling, du vet vi måste spara pengar inför flytten! Men tack, du vet att vi kommer sitta många nätter och titta på Jack och Kate och jag kommer berätta om alla mina teorier samtidigt som du nickar och spanar in Sawyers långa hår och hans bad boy attityd =) Men alltid lika skönt med dig hjärtat.

image15


Mmm, säger upp min lägenhet nu i veckan. Känns som det är helt rätt, och hoppas du brinner för detta med. Kommer att spara pengar samtidigtsom vi kommer närmare våra familjer, vilket är bra när vi ska hem och tvätta våra kläder. Kommer absolut sakna Fridhem, en massa sköna minnen rån den lägenheten, men jag kommer inte ångra det en sekund. Vill spola fram tiden till dagen då vi får en större finare lägenhet mitt i centrum.

Senaste dagarna har varit lite konstiga, helgen osv.. oooh GUD fick precis en glimt av himmelriket när Sanne rättade till madrassen... hur som helst, fokusera nu på vad jag skulle skriva... ehh....

En sak var det iaf, när du är med mig ska du känna dig fri (inte på det sättet), känna att du är lycklig och aldrig vara rädd för att säga eller att göra något. Du ska inte ändra dig eller uppföra dig annorlunda för min skull. Jag älskar dig som du är, och det kommer jag alltid att göra.

//Rasmus

Kommentarer
Postat av: Sören

Hvad er der galt med et billede på Kate??

2007-11-22 @ 13:22:31
Postat av: Rasmus

Ik noget, men ska også väre lidt for kvinderne at kigge på ik? =)

2007-11-23 @ 05:06:29
URL: http://profetens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0