Kärlek

Det finns inget som kan få en att tappa koncentrationen som kärlek, inget som kan få en att bli förvirrad som kärlek. Inget känns bättre än kärlek.

Innan jag träffade dig hade jag en bild av kärlek, men jag hade aldrig upplevt det. När du kom visade du mig att min bild var helt fel, och att kärlek är så mycket bättre än jag först trott. Du är mycket bättre än jag nånsin kunde hoppats på. Vem hade trott att detta skulle hända när vi träffades i december förra året? Du stod där i din korta kjol med dina bruna skakande ben och undrade vem fan den idioten med en julgran i handen var. Jag stod och kände mig som kungen över allt med min ny-stulna julgran och undrade hur någon kunde ha så vackra ben och vem de tillhörde.

image4

Vi snackade alltid skit över telefon och msn efteråt, men aldrig hade vi tankarna att det skulle bli mer än det. Fast jag tjatade om att vi var gjorda för varann och att vi en vacker dag skulle dela allt och föda upp ungar och djur tillsammans, så var det mest på skämt och mest för att reta upp min lilla simrishamnare :)

Allt gick jättefort efter det, jag lärde känna dig mycket bättre, och älskade dig mer och mer när jag fick se alla dina roliga sidor, inget med dig verkade vara annat än perfekt! Och det tror jag fortfarande. Varje minut jag är med dig njuter jag, spelar ingen roll vad vi gör.

Du har världens sötaste leende, världens klenaste fingrar, världens snällaste familj, torraste humorn, mysigaste personligheten, roligaste temperament.... kan fortsätta hur länge som helst.

Allt känns så bra nu, vill bara att detta ska fortsätta hur länge som helst, livet känns nästan för kort när jag tänker på allt det jag vill göra med dig.

Du betyder allt för mig Sanne. Jag älskar dig.

image5


Kommentarer
Postat av: Nicole

Neeej, aaauw. Så gulligt. Auw! Ni är gjorda för varandra, det kan vem som helst se!

2007-10-29 @ 23:13:11
URL: http://smile4me.blogg.se
Postat av: Sören

Og her troede jeg at teksten var dedikeret til mig...

2007-10-30 @ 20:09:35
Postat av: Profeten

Nicole: Jag vet att det är så =)
Sören: Det kommer måske senere hvis du er söd

2007-10-30 @ 22:57:36
URL: http://profetens.blogg.se
Postat av: sanne

Jag älskar dig

2007-10-30 @ 23:52:47
URL: http://misswiktur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0